زمان کنونی: ۱۴۰۳/۰۱/۱۰، ۰۶:۰۷ ب.ظ درود مهمان گرامی! (ورودثبت نامورود با فیسبوکورود با گوگل پلاس)

قوانین مدیریت کل، مدیریت بخشها و ناظمین

*****
صاحب امتیاز و مدیرکل

کارشناسی
تاریخ عضویت: ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
اعتبار: 46
وضعیت : آفلاین
سپاس‌ها: 2624
3508 سپاس گرفته‌شده در 273 ارسال
ارسال: #1
قوانین مدیریت کل، مدیریت بخشها و ناظمین
 مدیر کل سایت: 
  1. تعیین سیاست های کلی سایت و تدوین قوانین
  2. نظارت و تعیین و عزل مدیران انجمن
  3. رفع مشکلات موجود در انجمن
  4. رهبر کاربران
  5. نظارت بر کار کاربران و دیگر سایت ها
  6. حل مشکلات و اختلافات
ناظم ارشد:
  1. مشاوره و همکاری در تعیین سیاست های کلی سایت و تدوین قوانین
  2. نظارت ویژه بر عملکرد ناظمین و مدیران انجمن
  3. جانشین مدیر کل سایت در مواقع مورد نیاز
  4. حل اختلافات و تصمیم گیری در مورد عملکرد ناظمین و مدیران
  5. ارائه دهنده پیشنهاد و مشاوره به مدیر کل سایت به جهت عزل و نصب ناظمین و مدیران

ناظم انجمن:
  1. مدیریت و نظارت بر مدیران و کاربران و گزارش به مدیر کل سایت
  2. نظارت ویژه بر محتوای انجمن
  3. رسیدگی به تخلفات انظباطی کاربران و مدیران
  4. نظارت کلی بر مطالب ارسالی کاربران
  5. رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات کاربران
 مدیر انجمن:
  1. ایجاد تاپیک های مرتبط با موضوع بخش حتی المقدور مفید و پربیننده
    مدیریت بخش مربوطه شامل :
  2. ویرایش عناوین در صورت مرتبط نبودن با موضوع یا طولانی یا نامناسب بودن عنوان
  3. ادغام تاپیک هایی با جهت محتوایی یکسان
  4. قفل کردن و گزارش تاپیک هایی که در آنها بحث شدید! (فقط شدید) کاربران صورت می گیرد و قوانین انجمن به صورت آشکار شکسته می شود به منظور رسیدگی به مدیران ارشد.
  5. حذف تاپیک ها و پست های اسپم
مدیر بازنشسته:
  1. مدیری که بعد از فعالیت کم و یا غایب بودن به این درجه منتقل میشود.
  2. هر مدیری که در این درجه است حق ادعاء مدیریت را ندارد. این درجه صرفا بابت قدردانی جهت زحماتی که کشیده است ساخته شده.
  3. در صورت تمایل هر یک از کاربران این بخش در صورتی که با تخلف وارد این قسمت نشده باشد و با توجه به وضعیت ایشان میتواند به مدیر کل سایت اطلاع داده تا بعد از بررسی به مدیریت در بخشی از انجمن بپردازند.

نکات مهم و قوانین کلی مدیران و مسئولین انجمن سهره و قناری ایران:
  1. مانیتورینگ فعالیت مدیران : فعالیت ناظمان توسط مدیر کل و ناظم ارشد و فعالیت مدیران و سایر گروه های کاربری توسط ناظمان کنترل میشود و هیچ کدام از مدیران حق سو استفاده کردن از دسترسی که به ایشان داده شده را ندارند و در صورت مشاهده جریمه یا در صورت حاد بودن اخراج خواهند شد.
  2. هدف از نگارش و تدوین قوانین فوق آشنا شدن هر مدیر با وظایف محوله به منظور جلوگیری از دخالت مدیران در وظایف گروه های مدیریتی دیگر مانند مدیران کل ، ناظمین ارشد یا ناظمان انجمن یا ... است.
  3. این وظایف به مرور زمان جامع تر نیز خواهد شد و به اطلاع اعضای مدیریتی آن زمان خواهد رسید.
  4. هیچکدام از مدیران غیر از مدیران کل و ناظمین ارشد حق پاک کردن دائمی هیچ پست و یا تاپیکی را ندارند و در مواقعی که پست یا تاپیکی نامناسب تشخیص داده میشود ملزم به لغو تائید آن میباشند.
  5. هیچکدام از مدیران و ناظمان حق پاک کردن،ویرایش و رد تائید کردن پست مدیر کل ، ناظم ارشد و همچنبن مدیر و یا ناظم هم درجه یا بالاتر از خود را ندارند.در صورت دیدن پست مشابه به مدیران ارشد گزارش دهید تا ویرایش کنند.
  6. هر یک از مدیران ، تبلیغ سایتی دیگر که فعالیت مشابه دارد و از نظر مدیر کل با قوانین مغایر است را چه در امضا چه در انجمن و چه به صورت لینک و یا اسم آوردن انجام دهد، چه بصورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم، برخورد خواهد شد.
  7. هر یک از کابران یا مدیران انجمن،موجبات حمله های سایبری و به خطر افتادن امنیت انجمن را فراهم کند بر حسب مورد توبیخ و یا محروم خواهد شد.
  8. هر یک از مدیران چه ناظم،چه مدیر بخش و کاربران انجمن اگر از قوانین پیروی نکنند و به مدیریت سایت توهین نمایند و به تذکر ها توجه ننمایند دسترسی فرد خاطی از انجمن قطع خواهد شد و حساب کاربر بسته میشود.
  9. هر یک از مدیران با کاربران لحن بد و یا تند داشته باشند تذکر داده میشود.و بعد از 3بار تذکر حساب مدیر به کاربر عادی انتقال میابد.
  10. سوء استفاده از رتبه و پست خود در انجمن ممنوع بوده و با کاربر خاطی برخورد میشود.
  11. ناظمان انجمن حق بن کردن کاربر و حذف گفتوگوهای چت باکس را دارند.
  12. ناظمان لطفا بعد از بن کردن یک کاربر دلیل کامل و بدون نقص را در فیلد های مشخص شده حتما ذکر نمایید.
  13. مدیران انجمن تنها حق ویرایش پستهای انجمن خود را دارند و حق ویرایش پستهای انجمن های دیگر را ندارند یعنی هر انجمن مدیر خودش باید مدیریت کنند.
  14. هر مدیر حتما باید در هفته حد اقل 10ساعت آنلاین شود و حداقل 15 پست در انجمن ارسال کند. در غیر اینصورت از طریق پیغام خصوصی یا تایپیک های مربوطه غیبت خود را اعلام نماید. اگر مدیر مربوطه تا حداکثر 2 هفته ( غیر موجه و اطلاع ) به سایت مراجعه نکند برکنار میشود.رعایت نکردن این مورد برکناری مدیر مربوطه را بهمراه دارد.
  15. مدیران و ناظمان موظفند گزارش فعالیت های خود را به صورت خلاصه در قسمت یادداشت های ناظم گزارش دهند.
۱۳۹۲/۰۸/۱۱، ۰۱:۳۵ ق.ظ
سوابق نقل قول




کاربرانِ درحال بازدید از این موضوع: 1 مهمان